Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Oddział "Misie"

Nauczyciele:

mgr Dorota Chromińska- nauczyciel mianowany

mgr Małgorzata Konieczna- nauczyciel mianowany

Mariola Krzysztoszek- nauczyciel mianowany

Pomoc nauczyciela: pani Magda

Pracownik obsługi: pani Basia


Cześć! Jesteśmy weseli, uśmiechnięci i ciekawi świata. Interesujemy się wszystkim, co nas otacza. Dużo czasu spędzamy na wspólnej zabawie, ale pamiętamy również o rozwijaniu innych umiejętności i zdolności. Przyswajamy nawyki kulturalnego i serdecznego zachowania się wobec kolegów, staramy się być dla siebie mili, szanujemy swoją pracę i pracę kolegów. Kochamy śpiewać i tańczyć, chętnie też malujemy, rysujemy i lepimy z plasteliny. Dużo radości sprawiają nam zabawy na placu przedszkolnym. Lubimy przychodzić do przedszkola, bo każdy dzień to nowe i ciekawe wyzwania.

Harmonogram zajęć dodatkowych

Gimnastyka korekcyjna

  • poniedziałek 14:30-15:00
  • wtorek 14:30-15:00

J. angielski

  • czwartek 9:30- 10:00; 10:30- 11:00

To czego uczymy się w maju w grupie

Tydzień I. Od rycerza do obywatela

  • zapoznanie z atrybutami rycerskimi, rozwijanie pamięci, koncentracji i kreatywności, kształtowanie umiejętności pracy w grupie
  • zapoznanie z symbolami narodowymi i refrenem hymnu państwowego, rozwijanie umiejętności wyciągania wniosków, rozwijanie aparatu mowy, kształtowanie tożsamości narodowej
  • zapoznanie z mapą geograficzną Polski oraz położeniem na mapie stolicy i miasta zamieszkania, rozwijanie umiejętności kodowania, rozwijanie umiejętności rozróżniania strony lewej i prawej, rozwijanie zainteresowania swoim krajem
  • poznanie legendy o Smoku Wawelskim, zapoznanie ze zjawiskiem smogu, rozwijanie słownictwa, ćwiczenie umiejętności matematycznych w zakresie przeliczania, rozwijanie samodzielności w pracy i zabawie
  • zapoznanie ze bohaterami polskich legend, poznanie nowych angielskich słów, rozwijanie ekspresji tanecznej, poczucia rytmu i umiejętności manualnych, utrwalanie poczucia tożsamości narodowej

Tydzień II. Na zielonej łące

  • zapoznanie z powiedzeniami związanymi z owadami („pracowity jak mrówka”, „pracowity jak pszczółka”, „zły jak osa” „mieć muchy w nosie”), doskonalenie umiejętności przeliczania, kształtowanie empatii w stosunku do zwierząt
  • zapoznanie ze zwierzętami mieszkającymi na łące, doskonalenie umiejętności dokonywania analizy sylabowej, rozwijanie motoryki małej, uwrażliwianie na piękno otaczającej przyrody
  • poznanie nazw łąkowych kwiatów, doskonalenie umiejętności rozpoznawania i określania nazw figur geometrycznych, rozwijanie logicznego myślenia, kształtowanie umiejętności pracy w grupie
  • zapoznanie z procesem powstawania miodu i nazwą „pszczelarz”, rozwijanie zainteresowania światem przyrodniczym, rozwijanie logicznego myślenia i wzbogacenie słownictwa, kształtowanie umiejętności pracy w grupie
  • nauka układu choreograficznego do tematycznej piosenki, rozwijanie percepcji, pamięci słuchowej i ekspresji ruchowej, doskonalenie umiejętności manualnych, rozwijanie cierpliwości w oczekiwaniu na swoją kolej

Tydzień III. W kosmosie

  • rozbudzanie ciekawości poznawczej, kształtowanie kreatywnego myślenia, oswajanie się z uczuciem niepewności, lęku przed nieznanym
  • poznanie znaczenia słowa astronauta, kształtowanie poprawnej artykulacji i aparatu mowy, poszerzanie umiejętności językowych, rozwijanie ciekawości poznawczej
  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania i określania nazw figur geometrycznych płaskich (koło, trójkąt, kwadrat, prostokąt), rozwijanie kreatywności, nabywanie umiejętności dłuższego skupienia się na zadaniu
  • rozbudzanie ciekawości poznawczej przez uczestniczenie w zabawach badawczych i eksperymentach, poszerzanie wiedzy na temat kosmosu, rozwijanie umiejętności współpracy
  • rozwijanie sprawności manualnej, kształtowanie umiejętności samodzielnego wyszukiwania informacji, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości

Tydzień IV. Dzień Rodziny

  • utrwalenie wiedzy na temat uczuć miłości i przywiązania do rodziny, kształtowanie umiejętności określania nazw emocji, doskonalenie umiejętności radzenia sobie z przegraną
  • kształtowanie umiejętności wypowiadania się na forum grupy, zacieśnianie rodzinnych więzi i ukazywanie ich wartości, doskonalenie umiejętności czekania na swoją kolej
  • utrwalenie znajomości pojęć „najwyższy”, „najniższy”, rozwijanie logicznego myślenia, doskonalenie umiejętności współpracy
  • zapoznanie z okolicznymi krajobrazami, kształtowanie umiejętności opisu przyrody, doskonalenie umiejętności czekania na swoją kolej
  • uświadomienie dzieciom roli rodziców w ich życiu, kształtowanie zmysłu estetyki, doskonalenie wyczucia rytmu