Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Oddział "Misie"

Nauczyciele pracujący w grupie w roku szkolnym 2025/2026:

mgr Dorota Chromińska- nauczyciel mianowany

Mariola Krzysztoszek- nauczyciel mianowany

mgr Svitlana Valda- nauczyciel początkujący

Pracownik obsługi: pani Basia, pani Magda

Kontakt rodziców z wychowawcami:

W naszym przedszkolu wychowawcy służą rodzicom wsparciem i informacją o rozwoju oraz postępach dzieci. Konsultacje dla rodziców odbywają się po zakończeniu zajęć z dziećmi, w terminach ustalanych indywidualnie z wychowawcą. W wyjątkowych sytuacjach, jeśli pozwala na to organizacja pracy przedszkola i nie zakłóca to realizacji zajęć z dziećmi, konsultacje mogą odbywać się w innych godzinach. Rodziców zainteresowanych rozmową z nauczycielem prosimy o kontakt bezpośrednio z daną osobą.

Na indywidualne spotkania można umówić się telefonicznie (22 628 61 52) lub e-mailowo ( dchrominska@eduwarszawa.pl ; mariolakrzysztoszek@eduwarszawa.pl ) 

 


Cześć! Jesteśmy weseli, uśmiechnięci i ciekawi świata. Interesujemy się wszystkim, co nas otacza. Dużo czasu spędzamy na wspólnej zabawie, ale pamiętamy również o rozwijaniu innych umiejętności i zdolności. Przyswajamy nawyki kulturalnego i serdecznego zachowania się wobec kolegów, staramy się być dla siebie mili, szanujemy swoją pracę i pracę kolegów. Kochamy śpiewać i tańczyć, chętnie też malujemy, rysujemy i lepimy z plasteliny. Dużo radości sprawiają nam zabawy na placu przedszkolnym. Lubimy przychodzić do przedszkola, bo każdy dzień to nowe i ciekawe wyzwania.

Harmonogram zajęć dodatkowych

Gimnastyka korekcyjna

  • poniedziałek 14:30-15:00
  • wtorek 14:30-15:00

J. angielski

  • środa: 9:30- 10:00
  • piątek: 9:30- 10:00

To czego uczymy się w listopadzie w grupie

Tydzień I. Nasz kraj, nasza okolica

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

  • poznanie znaczenia słowa „dom”, zapoznanie z nazwą naszego kraju i jego symbolami, rozwijanie umiejętności określania i wyrażania emocji, w tym uczucia miłości, wdrażanie do uważnego słuchania i wypowiadania się na temat wysłuchanej piosenki, rozwijanie dużej motoryki, kształtowanie pozytywnego stosunku do kraju i poczucia dumy z bycia Polakiem
  • poznawanie nazw pomieszczeń domowych i wykonywanych w nich czynności, rozwijanie mowy i umiejętności językowych, wdrażanie do słuchania tekstów literackich ze zrozumieniem, rozwijanie kreatywności, budzenie zainteresowania pięknem i różnorodnością naszego kraju
  • poznawanie charakterystyki miasta i rozpoznawanie jego odgłosów, doskonalenie umiejętności liczenia w zakresie 1–4, kształtowanie pojęć „wyższy”, „niższy”, doskonalenie orientacji w przestrzeni, utrwalanie zasad bezpiecznego poruszania się po drodze, poznanie pojęć: „kupowanie”, „sprzedawanie”, „cena”, próby zrozumienia, czym jest realna wartość pieniądza
  • poznawanie zwierząt charakterystycznych dla wsi i rozpoznawanie ich głosów, poszerzanie wiadomości na temat krowy, rozwijanie percepcji słuchowej, doskonalenie mowy poprzez ćwiczenia artykulacyjne na onomatopejach, czerpanie radości z różnych działań i zabaw

zapoznanie z wyglądem flagi Polski, doskonalenie percepcji słuchowej i wzrokowej, rozwijanie umiejętności wykonywania ruchów z rekwizytem, doskonalenie umiejętności wokalnych, rozwijanie motoryki dłoni, czerpanie radości z wykonywania działań plastycznych i muzycznych

Tydzień II. Rodzinne fotografie

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

  • doskonalenie umiejętności określania i rozpoznawania swoich emocji, rozwijanie umiejętności uważnego słuchania tekstów literackich i wypowiadania się na dany temat, rozwijanie sprawności fizycznej, wdrażanie do czerpania satysfakcji z przebywania z bliskimi osobami
  • poznanie zasad bezpiecznego zachowania w domu, rozwijanie umiejętności poprawnego budowania zdań, doskonalenie analizy słuchowej na poziomie sylaby, rozwijanie małej motoryki, przełamywanie nieśmiałości dotyczącej wypowiadania się na forum grupy, zachęcanie do wykonywania prac domowych adekwatnych do wieku
  • prezentacja figury geometrycznej – kwadrat, poznawanie nazw członków rodziny, doskonalenie umiejętności klasyfikowania, rozwijanie percepcji wzrokowej, spostrzegawczości i koordynacji wzrokowo-ruchowej, wzmacnianie świadomości dotyczącej własnej rodziny i jej ważności w życiu dziecka
  • zapoznanie z budową drzewa, poznanie terminu „drzewo rodzinne, genealogiczne”, doskonalenie orientacji w przestrzeni, rozwijanie dużej motoryki, doskonalenie umiejętności szybkiej reakcji na sygnał, czerpanie radości z kontaktu z przyrodą, w tym z drzewami
  • poznanie zawodu fotografa, rozwijanie wyobraźni przestrzennej i kreatywności podczas wykonywania pracy plastycznej, poznanie nowego utworu z kanonu muzyki klasycznej, rozwijanie poczucia rytmu, wdrażanie do cierpliwego oczekiwania na swoją kolej podczas wypowiedzi ustnej

Tydzień III. Moje ciało

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

  • poszerzenie wiedzy o zasadach zachowania zdrowia, kształtowanie umiejętności wdrażania zdrowych nawyków, doskonalenie umiejętności współpracy
  • zapoznanie z nazwami części ciała i kierunków w przestrzeni, kształtowanie umiejętności poruszania się w przestrzeni, rozwijanie umiejętności współdziałania
  • doskonalenie orientacji w przestrzeni i schemacie własnego ciała, odróżnianie i nazywanie cech wielkościowych, uwrażliwianie na potrzeby innych osób
  • poznanie sposobu funkcjonowania zmysłów człowieka, ćwiczenie umiejętności poznawania świata w sposób multisensoryczny, docenianie znaczenia przyrody w życiu człowieka
  • poznawanie utworów muzyki klasycznej, rozwijanie umiejętności wyrażania ekspresji podczas tańca, rozwijanie wrażliwości na dźwięki różnych rodzajów muzyki

Tydzień IV. Nadchodzi zima

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne

  • poszerzenie wiedzy o sposobach funkcjonowania zwierząt zimą, ćwiczenie umiejętności wyrażania gestem sposobu poruszania się zwierząt, uwrażliwienie na potrzeby zwierząt
  • poznanie sposobów funkcjonowania zimą wybranych zwierząt, rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat, doskonalenie współpracy podczas zabaw ruchowych
  • poszerzanie wiedzy dotyczącej przygotowań do zimy przez zwierzęta, doskonalenie umiejętności przeliczania i klasyfikowania, rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat
  • utrwalenie wiedzy o prawidłowym dokarmianiu ptaków zimą, ćwiczenie sprawności manualnej, rozwijanie empatii w stosunku do zwierząt
  • poznanie utworu ludowego, rozwijanie umiejętności muzycznych i rytmicznych, doskonalenie komunikacji