Rozkład dnia
7:00-8:20 Tworzenie sytuacji doskonalenia pamięci, zdolności i kojarzenia
8:20-8:30 Kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych
8:30-9:00 Śniadanie, wprowadzanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych
9:00-10:00 Stwarzanie sytuacji sprzyjających aktywizowaniu mowy, myślenia i doskonalenia sprawności manualnych; Rozwijanie cech motorycznych przez zabawy i ćwiczenia ruchowe
10:00-10:15 Drugie śniadanie, czynności samoobsługowe i porządkowe przygotowujące do posiłku
10:15-11:50 Utrwalenie i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w budynku, ogrodzie i poza terenem przedszkola; Poznawanie rzeczywistości przyrodniczej
12:00-12:30 Obiad, wprowadzenie w kulturę bycia, wprowadzenie zasad zdrowego żywienia
12:30-14:30 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych; Relaksacja;
Organizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci
14:30-14:45 Podwieczorek, wyrabianie nawyków higieniczno- kulturalnych
14:45-17:00 Tworzenie warunków spontanicznej aktywności dzieci oraz sytuacji edukacyjnych i ćwiczeń korekcyjno- kompensacyjnych