Dla Dzieci_13 05 2020
Kochani,
czas na powtórkę z umiejętności matematycznych.
Myślę, że wszystkie dzieci pamiętały o mojej prośbie z dnia wczorajszego i przypomniały sobie co oznaczają powszechnie używane symbole działań matematycznych, takie jak +, -,=.
Zadanie 1.
Szyfrogram matematyczno-literowy. Wykonanie dodawania, ułożenie wyników dodawania od najmniejszego do największego,odczytanie hasła.
4+4=......A
2+5=......E
5+0=......O
6+3=......N
3+3=......C
Zadanie 2.
Wykonanie odejmowania, ułożenie wyników od największego do najmniejszego,odczytanie hasła.
8-4=.......K
10-2=.....R
5-0=.......B
9-3=.......Y
7-6=.......A
Ponieważ ostatnio nie ćwiczyliśmy wspólnie umiejętności matematycznych, możecie poprosić o pomoc dorosłego przy pracy nad szyfrogramami.Pamiętajcie, że przy liczeniu możecie posługiwać się własnymi palcami lub innymi liczmanami.
Spróbujcie polecieć wyżej niż balonem z wczorajszego zadania plastycznego.
Pomoże Wam w tym filmik: https://player.vimeo.com/ video/238055250
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Pani Asia.